Trecem noi si peste asta :-J




Cred c-o s-o iau pe varianta atat-de-putin-originala a lui Frog Eyes si sa-ti spun de ce te iubesc.
So, te iubesc:

* pentru ca esti cea mai handicapata fiinta de pe pamantul asta, dar nu e nicio problema pentru ca si eu sunt la fel de handicapata, deci ne complacem in handicapul nostru comun:))
* pentru ca: "Eu: doamna profesoara, copiem si cerintele? Tu: nu, doar raspunsurile:))"
* pentru ca: " hai sa-i facem faza nasoala profului de franceza si sa-l intrebam ce inseamna menage-a-trois:))"
* pentru ca: " daca mai comentezi mult, TE ASTEPT LA METROU!"
* pentru ca am fost printre putinele care nu si-au luat-o grav de la tine, desi am fost certate.
* pentru ca "roata cat e de patrata, tot se-nvarte cateodata!"
* pentru ca tot liceul am pus porecle tuturor baietilor.
* pentru ca mi-ai amintit ca profa de franceza mi-a spus sa iau catrafusele de pe banca, eu i-am spus " numai daca ma rugati frumos" iar ea m-a rugat:))
* pentru ideea ta geniala care trebuie pusa in practica urgent! ( si nu o spun ca sa nu ti-o fure cineva:)) )
* pentru toata viclenia, parsivitatea si jegaria din caracterul tau. Sa mor de nu asta iubesc cel mai mult la tine.
* pentru ca: " sometimes I cry alooooone, but I know I'm not the only oooooone" si " OooOooOOOoOOOo livin' in a world without youuuuuuuuu" si " I feel the pressure"!
* pentru ca: " There's a monster inside me!"
* pentru ca eram la trecerea de pietoni si ti-am zis " Handi, nu e frumos ceea ce facem noi, cum sa radem de problemele lui hormonale - pauza - AhahaHahahaaaa=)) "
* pentru ca: " - Eu cred ca-i sinucidere. - Cretinu' dracu'! "
* pentru toate milioanele pe care le-am spart la KFC si nerecunoscatorii nu ne-au lasat sa facem o poza!
* pentru ca radeam ca niste inapte de noroiul pana la genunchi a unei anumite persoane:>
* pentru ca in fiecare 23 august ti se intampla cate ceva.
* pentru Fake Love!
* pentru ca: " Eu: ce-ar face profa de engleza daca ar naufragia pe o insula pustie? Tu: ar slabi! *hohote de ras*"
* pentru ca luam tot timpul 3 si 4 fiindca mancam in ore!
* pentru ca pe diploma de absolvire ar fi trebuit sa scrie " Li se acorda aceasta diploma elevelor Ivan Nicoleta Sabina si Dragomir Brandusa Mihaela" ( Mihaela=)) ).
* pentru ca: "Sa stii ca m-a costat 3 pachete de tigari si o laba."
* pentru ca: "daca ai vreodata nevoie, essen der gockel inseamna "mancami-ai p*la" in germana!"
* pentru arhiva noastra in ceea ce priveste istorisiri personale sau nu despre rahat:))
* pentru ca la toate testele la engleza scriam numai despre Stephen King ( " PS: ti-am lasat un ursuletz umplut cu cocaina" )
*pentru ca la toate orele de la tina din clasa a 10-a mancam si citeam SK doar ca sa ii facem in ciuda profei.
* pentru ca: " eu te iubesc mai mult decat el".


* pentru ca la tine vin cand imi cade lumea in cap, pe tine te caut cand nu-mi mai suport casa, tie-ti spun cand ma macina trecutul.
La multi ani, vaca mea. Te iubesc de ma doare pancreasu'.

7 comentarii:

Ghinda spunea...

1.Du-te si caca-te!
2.Aia cu noroiu pe pishere m-a amuzat cel mai tare:))
3.M-ai fct"vaca" dupa ce ai spus,in public, ca aI spart milioane la kfc si mancam in timpu`orelor pana cand profii au fost nevoiti sa ne dea 3 si 4.
4.Ai uitat sa mentionezi intregul dictionar propriu al Ghindei in care gasesti adjective gen"sidos".
4.Pentru ca de majoratu`meu te intrebam daca ai nimerit WCul.
5. Pentru absinenta=))))
6."Nu mai plange,aici,ca te aud toate curvele astea de aici. Sunt in baie,ce,vrei sa te auda????"
7.MULTUMESC!!!!!

Sabb. spunea...

Opa, de 6. uitasem! Cum am uitat si de sihastrul etern:)) si 5. e cel mai penal. Si 4., de ce sa-l ignoram :))

Ghinda spunea...

1.Nu am vrut sa scriu aici de sihastru etern pentru ca e totusi blogul tau:)) nu e de nivelul acesta! oi fii scris io de politica...dar chiar asa...pe blog...NUUU!!!
2. 5...se poarta!:))
3.care dintre 4?

Suflet de curva spunea...

dragut... mi-era dor sa citesc o postare de asta

Ghinda spunea...

P.S: Iisus nu a venit a2a oara.

Sabb. spunea...

Da baaai =)) Apel: " Handiii, i-a uite faza super amuzanta in cartea asta! Iisus nu a venit a doua oara." :))))

Trimiteți un comentariu