Hid my best from you.







Listening to: Jane's Addiction - Twisted Tales


"Nu as putea niciodata sa fiu suparat pe tine".

Privesc pozele pe care le-am facut acum doi ani. Cat de fericita paream sa fiu, zambesc acum in fata monitorului si pare absolut sentimentul pe care l-am avut atunci, cand ma tineai de mana si imi capturai tot timpul starile in poze.
E o nostalgie frumoasa, e magic ceea ce simt in acest moment. Imi dau seama, fulgerator de repede, ca nu am niciun resentiment pentru tine, cel mai vulcanic om din viata mea. Timpul s-a scurs linistit peste ce-am avut candva si sunt impacata cu drumurile pe care le-am ales.
Si totusi, chipul imi ramane blocat asupra unei poze. Nu stiu unde priveam, nu stiu unde imi zbura gandul. Si nu stiu cum ar fi vazuta prin ochii altcuiva, insa imi par tulburator de trista. E atat de absurd! Imi aduc aminte ca si cum ar fi fost ieri cat de fericita eram atunci! Tu erai un metru de mine, dar in poza asta parca sunt singura.
Daca as fi in locul lui si asta ar fi chipul meu in fiecare zi, si eu m-as intreba tot timpul daca ma simt bine si de ce par asa de abatuta.

Sabb.

11 comentarii:

Alina P. spunea...

E vorba de poza de sus, Sabi? Pentru ca daca e, chiar pari trista. Nici n-ai zice ca erai atat de fericita :D

Sabb. spunea...

Da, e vorba de poza de mai sus. E pusa ca un punct de reper, n-am stiut cum sa exprim in cuvinte ceea ce vedeam pe chipul meu. Si mie mi se pare absurd...

Azize. spunea...

Hei, da probabil ma stii pe forum, activam acum ceva vreme. Sunt Ema, nu stiu daca iti mai amintesti de mine :-?? In fine, ma bucur ca ai trecut si pe blog si daca mai ai un impuls sa cumperi cartea, sa nu eziti! E geniala.

Diana spunea...

Sau probabil intr-un adanc de gand iti imaginai viata fara el..

Anonim spunea...

Da, stiu setul asta de poze, desi am vazut maxim 3 poze din el.
Poza asta e superba, pur si simplu. Nu pentru ca esti tu in ea, ci pentru ca ascunde un mesaj pe care nici tu nu il intelegi acum.
Frumos!

Anonim spunea...

And by the way, mi se pare ca si eu ti-am spus odata chestia aia :).

Sabb. spunea...

E din ziua in care am facut poza aia care iti place tie mult, cand imi batea vantul prin par. * Thanks for the good words*
Incerc sa imi explic, dar cred ca stii si tu care era problema si de ce mi se pare atat de absurd acum:)

@Ema: cred ca imi amintesc de tine, bine ai venit aici>:D<
@Diana: destul de posibil...

Ghinda spunea...

Nu vreau sa comentez despre post pentru ca ai zice ca sunt o insensibila,ca am uitat cum e si etc.
Get over it!
So...imi place poza ta,ai iesit genial emonica mea>:D<

Sabb. spunea...

Ai uitat pe dracu' cum e! Da' probabil ca acum esti intr-un mood ok. Multzam, handi >:D<

Ghinda spunea...

80 % am uitat! Am "descoprit" ca se pot intampla lucruri si mai grave decat sa suferi dupa cineva. eheee si dupa ce am fct "marile descoperiri" nu mai am nici mood/timp sa ma gandesc la lalalala la la la.

Exista o problema:eu nu primesc emailuri cand tu imi raspunzi la comenatrii...si deci nu stiu daca mi-ai raspuns la comentariile anterioare din celelalte posturi. :|

Trimiteți un comentariu