And I'm sleeping alone.






Listening to: Margot & The Nuclear So And So's - Talking In Code






E-atata amintire in flacara ce sta-acum sa se stinga
Si mana mea te cheama, dar mana ta nu vrea s-o-atinga.
Noptile sunt tot mai lungi in beatitudinea de neatins
Si mintea mea vrea sa te-auda, dar vocea ta s-a stins.

Tot vii si pleci in valuri cand totul e-n intuneric si distrus
Si trupul meu vrea sa te simta, dar trupul tau s-a dus.
Un gol nestapanit de furtunos a ramas neferecat
Si ochii mei vor sa te vada, dar ochii tai m-au alungat.

Mi-am pierdut deghizarea in serile cu-apus stacojiu
Si inima mea te plange, dar e deja prea tarziu.
Am ramas uitata, cu sufletu-mi ranit, cicatrizat
Si am stiut ca nu mai vii, dar tot te-am asteptat.


Sabb.

3 comentarii:

Ghinda spunea...

m-ai cucerit!:))
Genial poezia, Handi :X:X:X:X

Anonim spunea...

Misto melodia!<3

Trimiteți un comentariu