It's getting cold on this island...




Listening to: Koop - Koop Island Blues

Am impresia ca am alergat o viata intreaga, ca am calatorit fara oprire in cautarea unui "ceva" anume care nu imi apare acum in fata ochilor, ca am transpirat si am respirat aer cu gheata ani dupa ani. Nu pot sa imi explic sentimentul; as vrea doar sa imi gasesc franele si sa ma opresc. Simt ca am pierdut cei mai frumosi ani, iar pierdere mai dureroasa ca asta nu am suferit.
Ma privesc in oglinda si ma simt mai batrana decat sunt, caut atenta vreo urma care sa imi arate adevarata varsta, insa trupul meu e tanar si imi clocoteste sangele in vene. Am nevoie de o schimbare, am nevoie sa simt ceva, altceva decat ce-am simtit pana acum.
In rest, zilele se scurg normal. Cursuri, seminarii,"hai sa mancam ceva la bufet", o bere, doua, trei,"cacat, iar am ramas fara tigari", rasete, scrumiere pline, muzica, autobuz, o carte si "hai sa-mi iau pastilele" sau "iar s-a facut 5 dimineata si nu am adormit".


Sabb.

2 comentarii:

Alina P. spunea...

Poate e doar o impresie trecatoare, Sabi. :)
Sper sa te regasesti pana la urma si totul sa fie bine. Succes la facultate! :*

Anonim spunea...

Iti ziceam si eu ca mi se pare ca o sa treaca timpul prea repede, ca vreau sa fac si sa vad atat de multe lucruri, incat ma simt batran si monoton...

Trimiteți un comentariu