This is my December.



Listening to : Paolo Nutini - Loving You


Intrebare de la Cristi: care-i luna ta preferata din an si de ce?

Raspuns: Decembrie! E ziua mea de nume, e Craciunul, Revelionul, zapada, frig, luminitele de pe Unirii, din Otopeni, zapada, petreceri, ziua Georgianei, cadouri, dulciuri, zapada, 3 saptamani cu frate-miu, bani, vacanta, haine noi, zapada, iesiri, fericire... si ZAPADA!


Si mai sunt cateva zile pana sa intram oficial in Decembrie. Nu mai am rabdare. Cred ca de 1 decembrie, seara, se vor aprinde luminitele in centrul Bucurestiului. O sa fiu acolo :D






Sabb. 

11 comentarii:

F - oxiee. spunea...

Ogh ce sweet! Şi mie mi-e un dor de iarnăăă. <3
Abia aştept să se facă bradul în centru.. şi beculeţele de pe Republicii, de la noi <3
Şi cadouri şi agh <3 =]

Ăhm, cu şcoala mă-sii! De când mă chinui să termin cartea. fir-ar ea să fie :]]
Ofc că poţi fi <3 ugugug. cadoul perfect de crăciun. O vopsea roşie şi-o roşcată care să-mi spună cât de bine-mi stă şi mie roşie =]
<3 :*

Sabb. spunea...

Atunci ne-am inteles, ma trimit la pachet :))


Nici eu nu mai am rabdare pana cand o sa dea drumul la luminite la mine in oras si in Bucuresti :X si sa fie zapada... sper sa ninga in decembrie la fel cum a nins anul trecut :X

Luna spunea...

ooo, şi luna mea preferată e decembrie şi cam din aceleaşi motive:)
Chiar Sabi, ce vrei de Crăciun? Şi unde faci revelu'?:)

Sabb. spunea...

Lunaaa >:D< Welcome here >:D<


Decembrie e cea mai frumoasa luna :X
Nu stiu ce vreau de Craciun. Vreau sa primesc ceva. Nu stiu ce, numai sa primesc :))
Si Revelionul.. inca nu m-am decis. De obicei ma decid pe ultima suta de metri :))

Anonim spunea...

Eu mereu ma gandesc ca, atunci cand e Craciunul, New York-ul e superb. Dar doar la el ma gandesc - prea multe filme. :))
Si la noi e cute de la un timp <3. E un spirit asa de plin la mine acasa de Craciuuun. :))

Haida ca mai e putin ! :x

Aliuna spunea...

ahh da:X vine craciunul:X cadouri:X zapada:X luminite:X si vacanta:X

sper doar ca acest craciun sa il simt, nu precum cel de anul trecut... desi nu cred.

Sabb. spunea...

Ah, toti credeti ca e minunata iarna :X

Luna spunea...

Sabina sincer e mai drăguţ să te decizi în ultimele zile, aşa totul te va lua prin surprindere. :)
Şi da, toţi credem că iarna-i fainăăă. :x

Sabb. spunea...

M-am decis ce o sa fac, sper sa ramana planurile in picioare pana atunci:))

Cred ca zilele astea o sa ninga. Cel putin, asa sper!

Amarena spunea...

Eu nu ma pot decide la o luna preferata din tot anul, cred ca am o luna preferata din fiecare anotimp, iar decembrie e cu singuranta cea mai tare luna din iarna!
Ma inspiri si ma duc sa postez si eu pe blog ceva :))

Sabb. spunea...

Am vazut ca ai postat si am vazut si ca decembrie e luna ta favorita din iarna. Cu toata zapada si luminitele alea...
Totusi, mi-e teama ca anul trecut a nins cat pentru doi ani:| Sper sa fie zapada...

Trimiteți un comentariu