Oh, I really hate your ass right now!



Listening to:

Cee Lo Green - Fuck You



I see you driving 'round town
With the boy I love and i'm like,
Fuck you!
And fuck him too!



Geniala melodie! Unde era cand aveam nevoie de ea? :))
 Chestia asta simpatica mi-a salvat ziua. Am nevoie mai des de melodii vesele cu mesaj trist, poate invat si eu de la ele sa imi reprim sentimentele :))

In alta ordine de idei, astazi am luat primul 10 la romana pe anul asta. Nu stiu stiu de ce ma laud, but I'm fuckin' proud of that.

Sabb.

2 comentarii:

Amarena spunea...

Imi place cum suna "primul 10 la romana", ceea ce inseamna ca te astepti si la altii ;)
E tare sa gasesti o melodie care sa te inveseleasca, suna bine asta.

Sabb. spunea...

Am mai luat de atunci inca vreo.. 2 sau 3 :)) Deci am avut noroc. Melodia e super funny, dar e nasoala cenzurata :)) In loc de " fuck you" spune " forget you" =))

Trimiteți un comentariu