You really think you're in control? Well, I think you're crazy. Just like me.



Listening to: Gnarles Barkley - Crazy

Mi-as fi dorit ca toata lumea sa poarte etichete ca alea pentru sendvisuri care sa contina cine si ce erau. Doar un cuvant de avertizare care sa ma lumineze si care sa ma ajute sa stiu cu cine am de-a face. Tipul asta: un Mincinos. Trisor. Afemeiat. Pungas. Manipulator. Incapatanat. Infractor. Narcisist. Nenorocit.
Tipul ala: de Incredere. Cinstit. Egoist. Trufas. Afectuos. Cu doua fete. Iubitor. Satanic. 



Bite the hand that feeds, 
Tap the vein that bleeds, 
Down on my bended knees,
I'd break the back of love for you. 


Sabb. 
 

8 comentarii:

Anonim spunea...

asta a fost statusul de care ziceai tu aseara?
de-asta s-a suparat el?

si da, ai dreptate. cateodata imi doresc sa stiu si eu ce contin :)).

Aliuna spunea...

hm este despre cine cred eu ca este vorba? sau este altcineva...

ma sa stii ca hmm intr-un fel... este si interesant sa descoperi persoana.. insa doar atunci cand ai ceva interesant de descoperit...

Sabb. spunea...

Nu, statusul de aseara era " Baiete... esti prost."

Sabb. spunea...

Da, Aliuna, este despre cine crzi tu :))

F - oxiee. spunea...

Wah. Wohoo, how simple would it be!
Mamă, ce idei de filozof ai. Împrumută-mă şi pe mine..

Care era cul. ta naturală? :> Şi cu ce te-ai vopsit?

Sabb. spunea...

Rallu, din pacate e un quote dintr-o carte. As fi fost bine sa fiu eu atat de inteligenta. dar pot sa ma multumesc cu orice post de pe blogul asta, ca toate sunt ale mele :)) desi nu sunt atat de profunde.. :))

Sunt satena deschis, aproape blonda natural. Si de mai bine de juma' de an ma vopsesc cu Wellaton - Volcanic Red :D

Amarena spunea...

Buna ideea asta, dar asa ar fi prea usor si ne-am plictisi repede :))

Ca veni vorba de vopsit, cand m-am facut si eu roscata, ai fost printre primele lucruri/persoane la care m-am gandit :))

Sabb. spunea...

Lol, esti roscata? Nu am mai vazut poze cu tine de un secol!

Trimiteți un comentariu