Just looking at your history, You like the girl from Misery...




Am terminat ieri de citit Carrie, de Stephen King. Mi-a luat doar o zi. Nu prea imi vine sa cred cat bine mi-a facut faptul ca am citit cartea asta. Mi-a amintit ca da, SK e autorul meu favorit ( sunt o obsedata, am citit 10 carti de ale lui ), dar si de vremurile in care orice carte prindeam de la el era devorata. Au trecut vreo doi ani de atunci.
Vreau sa gasesc Christine si sa rad de faza de la pagina 63 ( daca imi mai aduc bine aminte) sau sa citesc iar Misery ( in special prima parte ), unde SK mai facea cateodata putin misto de viata lui.
Nu stiu de ce nu am citate si din celelalte carti pe care le-am citit. Poate le-am pierdut, cine stie...
Ceva interesant: sunt o multime de melodii sau filme in care apare numele lui. Si de cele mai multe ori, e legat de cartea lui, "Shining".
Un exemplu: Kanye West - Robocop.


"Cei ce nu invata din istorie sunt condamnati sa o traiasca din nou". ( SK - Apocalipsa)

" Mandria este partea femeiasca a lui Satan in rasa omeneasca, oul zacut al pacatului, care se dovedea intotdeauna fertil." ( SK - Apocalipsa)

" In spatele raului constient exista o obscuritate inconstienta. Aceasta era trasatura distinctiva a vlastarelor de intuneric ale pamantului: nu erau in stare sa faca ceva, ci doar sa strice." ( SK - Apocalipsa )


"Daca ceva poate sa mearga prost, atunci sigur va merge prost." ( SK - Misery )

" Ridica-ti covorul subconstientului si strecoara dedesubt tot gunoiul." ( SK - Carrie )

"O minte epuizata este cea mai usoara prada a obsesiei." ( SK - Povestea lui Lisey)

" Lumea e atat de goala si lipsita de iubire atunci cand nu e nimeni in ea care sa iti strige numele si sa te strige spre casa." ( SK - Povestea lui Lisey)

" Cine si-ar mai dori sa se apropie de alta persoana daca ar stii cat de greu e sa te desparti de ea?? In suflet moare doar putin cate putin, nu-i asa?"( SK - Povestea lui Lisey)

" Ma tem atat de tare ca tot ce voi reusi sa ating ma va duce la tot ce nu indraznesc sa vad." ( SK - Povestea lui Lisey)

" Intunericul il iubeste. Danseaza cu el ca un amant si luna rasare deasupra dealului purpuriu si ceea ce a fost dulce miroase acru. Miroase a otrava." ( SK - Povestea lui Lisey)

" Eram pierdut in intuneric si tu m-ai gasit. Mi-era cald - asa de cald - si tu mi-ai dat gheata." ( SK - Povestea lui Lisey)


Sabb. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Maaama, ce citate bengoase O.O
Si tu mai ziceai ca lista ta e scurta. Pe dracu! E clar ca fetele sunt mult mai destepte decat baietii =)))

Sabb. spunea...

Sunt citate doar din 4 carti, as fi vrut sa am din toate zece! :)) Si da, fetele sunt mai inteligente. :>

Amarena spunea...

Comentariile voastre sunt prea tari in contextul in care azi i-am cerut unui prieten sa ma caracterizeze in 3 cuvinte, iar primul lucru pe care l-a zis a fost "prea desteapta pentru o fata" =)) cu subinteles clar ca dupa el fetele nu sunt destepte in general :))

Cel mai mult mi-a placut citatul cu galben, cel cu obsesia, desi nu imi place deloc culoarea cu care l-ai pus. Totusi e bine ca e singurul cu acea culoare, iese in evidenta.

Sabb. spunea...

Waw, asta e un lucru foarte tare pe care ti-l poate spune cineva!
( culoarea trebuia sa fie albastra, nu stiu de ce am pus galben :)) )

Trimiteți un comentariu