Where'd the days go? When all we did was play...



Listening to: Paolo Nutini - Tricks Of The Trade


In ultima vreme mi-e dor de atat de multe lucruri si persoane, evenimente si perioade... incat nu as avea degete sa le numar. Ma gandesc mereu ca nimic nu dureaza o vesnicie, dar nu pot sa nu dau vina pe mine pentru toate persoanele pe care le-am uitat sau m-au uitat, pentru zilele de care nu m-am bucurat destul sau macar de lucrurile marunte pe care le-am ingnorat.
Mi-e dor de absolut tot ce s-a intamplat cand aveam 17 ani. Absolut tot, fara nicio exceptie. Chiar si fazele alea nasoale peste care cu greu am trecut...


You touched my heart, you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you...




Sabb.

8 comentarii:

F - oxiee. spunea...

Am o postare asemănatoare :]] Ştiu cum e să-ţi fie dor de cineva/ceva anume, dar sa nu ai ce face..
E o senzaţie idioată, şi totuşi am învăţat să trecem peste ._.
Ce adevărată e faza aia: cei mici vor să devină odată maturi, iar adulţii, invers :]]

Sabb. spunea...

Da, asa e, nu prea avem ce sa facem atunci cand ne e dor de cineva... decat sa ne abtinem.
Eu mi-am dorit intotdeauna sa fiu mai mare, nu mai mica :))
dar poate ca o sa ajung si la vremea in care o s aimi doresc sa am din nou 18 ani...

Anonim spunea...

Mereu te-ai legat de varsta asta. Ma bucur, totusi, ca a te-a marcat :).
Poate ca asa o sa fie si cu anii astia :)). O sa iti fie dor de tot.

Sabb. spunea...

Habar nu am de ce mi-ar fi dor de varsta de 18 ani. Deocamdata... e la fel ca celelalte, exceptand 17. Ala a fost un an fenomenal.

F - oxiee. spunea...

Şi eu mereu visez să fiu mai mare. :]] Îmi permit sa spun că eşti încă copil.
va veni vremea când îţi vei dori să te întorci înapoi..

Versurile-s din james blunt? <3

Sabb. spunea...

Da, versurile sunt din Goodbye my lover :X

Amarena spunea...

E ciudat cum anul ce iti place cel mai mult are si momente grele, dupa cum ai spus.
Asa sunt si eu. As vrea sa raman vesnic in anul 3 de facultate, desi din punct de vedere sentimental am fost intr-o perioada cam zbuciumata.
Suntem ciudate! :))

Sabb. spunea...

Bia, bine fara rau nu se poate si nici invers :) cel putin in cazul meu! :)))

Trimiteți un comentariu