Last Fm statistics.




Zilele astea am ascultat destul de putina muzica. Last.fm-ul meu nu e prea incantat de performanta mea :))
In momentul de fata am 21553 play-uri, am reusit sa il mut pe Paolo Nutini pe locul 2, cu 1326 de playuri si l-am adaugat pe Bruno Mars in lista mea.

Topul din ultima saptamana spune asa:

Paolo Nutini - 174 de playuri ( cea mai ascultata melodie: Bang Bang ( My baby shot me Down ), cu 162 de ascultari )
Bruno Mars - 168 de play-uri ( cea mai ascultata melodie: Grenade, cu 66 de ascultari )
Breaking Benjamin - 127 de playuri.

Topul meu pe 3 luni de zile spune ca cei mai ascultati sunt:


Newton Faulkner - 431 play-uri. ( cea mai ascultata melodie: Been Thinking About It, 76 play-uri )
Kanye West - 387 play-uri ( cea mai ascultata melodie : Rosie Bill Whiters, cu 153 play-uri)
Brandon Flowers - 264 play-uri. ( cea mai ascultata melodie: Crossfire, cu 227 play-uri)

Am nevoie de mai multe zile libere ca sa mai rotunjesc playlistul :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place playlistul tau :D
E asa de variat :))

Sabb. spunea...

Daaaa :)) Mereu imi spui chestia asta :)) I got used to it :)

Amarena spunea...

Breaking Benjamin - asta da <3
E singurul nume pe care il avem in comun in tot ce ai enumerat si ce ai ascultat recent.
Eu am ajuns la 16.557 plays. Suntem music & Last.Fm whores :))

Sabb. spunea...

Music whores :)) OMG! Asta suna funny :))
Eu sunt obsedata... tu esti obsedata... let's make a club :))

Trimiteți un comentariu