'Impress me' personality...


Listening to : Incubus - Talk Shows On Mute

E un nou inceput, asta pot sa o simt in comportamentul meu, in aer, in vorbe, in scris, in muzica, in tot. Inca nu imi dau seama daca e corect ceea ce fac, dar daca nu risc, nu castig. E relaxant, dar stresant in acelasi timp. Sentimentul e ciudat, bineinteles, dar aveam nevoie de asta, mai ales dupa atata timp si dupa atatea chestii aiurea care s-au intamplat.
Ce e mai frumos din toate astea? Gandesc mult mai pozitiv si increderea in mine a crescut considerabil.
Si, pisi, daca treci pe aici, eu tot te iubesc, desi ai spus ca nu ma merita :)) :*


Sabb.

2 comentarii:

Amarena spunea...

Pisi e cumva Chris? :))
Increderea in sine ajuta foarte mult, vorbesc din experienta. Esti pe drumul cel bun ;)

Sabb. spunea...

Pisi nu e Chris, e prietena mea cea mai buna care mai trece din cand in cand sa mai citeasca ce am scris pe blog :)
Increderea in sine ajuta intotdeauna, atrage tot ce e mai bun :)

Trimiteți un comentariu