Actors wave # 1

So... m-am gandit ca daca tot e pe trend, hai sa imi fac si eu un top. Am decis sa fie cu cei mai buni ( si la fizic, si la talent :> ) actori tineri.  Poate ca odata o sa fac si cu actori trecuti de o anumita varsta. Eric Roberts tipa cu disperare sa il includ in acest viitor top.
Dar pana atunci, here it goes:

1. Jesse Eisenberg ( Adventureland, Zombieland, The Social Network ):



 2. Trent Ford ( How to deal )



3. Jake Gyllenhaal ( Brothers )



4. Andrew Garfield ( The Social Network )


5. Justin Long (He's just not that into you, Drag me to hell, Accepted )


Dupa cum ati observat, v-am dat si cateva filme in care puteti sa ii urmariti. Vizionare placuta!


Sabb. 

14 comentarii:

Anonim spunea...

Ce gusturi variate ai, Sabi :)).
Cred ca esti prima persoana pe care o cunosc si careia sa-i placa lucruri de care nimeni nu a auzit :)).
Imi place asta la tine <3

In rest, chiar nu am ce comenta. Habar n-am de actorii astia, decat de Justin Long, Jesse si Ford :).

Sabb. spunea...

Pai... aud pe toata lumea cu Brad Pitt sau... Keanu Reeves si ma enervez :)) OK, arata bine si sunt actori buni, dar mai uitati-va si prin alte curti!

Serios, Chris.. trebuie sa te uiti la The Social Network, acolo joaca Andrew Gardfield.
Si la Brothers uita-te, unde joaca Jake Gyllenhaal.
Iar daca le urmafresti, ma uit si eu la Inception. Batem palma? :>:>

Alina P. spunea...

eu cred ca il stiam doar pe Justin Long pana acum :))
o sa ma uit la filmele pe care le-ai enumerat pentru ca am auzit ca ai gusturi bune in materie de filme. :>

imi place topul tau, apropo.

Sabb. spunea...

Ok >:D< In mare parte, iti recomand foarte mult Brothers, Social Network ( ca si lui Cristi )si He's just not that into you. How to deal e un film romantic pentru adolescenti, nimic... extraordinar, insa Trent Ford a facut o treaba buna cu rolul lui.

Anonim spunea...

how to deal a fost dragut :)) a jucat mandy moore <33 ^

o sa ma uit.
chiar de aseara incepusem sa il vad si o sa-l continui acum.

Sabb. spunea...

Da, stiu ca a jucat Mandy Moore. Dar mai marfa e Trent Ford :)

Am omis un actor genial, pe care il ador. Nu imi vine sa cred. dar o sa fac in curand alt top.


Si uita-te la The Social Network! :))

Alina P. spunea...

acum imi descarc The Social Network! :D

Sabb. spunea...

Super! Treci pe aici sa imi zici ce parere ai avut >:D<

F - oxiee. spunea...

îl ador pe jake <3 Arată şi foaret bine, şi e şi un actor foarte tare <3

- La ce te refereai cu " n-aş face ca tine"? :]]

Sabb. spunea...

Nu m-as lasa de blog :)) Sau net.

Si Da! Jake e o bunaciune. In Brothers, plin de tatuaje, cu parul scurt si abia intors din inchisoare m-a dat pe spate.

F - oxiee. spunea...

Ahaa. Da nici eu nu mă las :]] N-am cum. Şi pusesem " :)) " .

Oh, taci acolo! =p~

Sabb. spunea...

:)) Haaaa, iti place :>:>:>

Amarena spunea...

Ii stiu pe primul si al4lea(nu ma chinui sa le tastez numele ca oricum nu le retin) pentru ca am vazut The Social Network! :))
Al4lea am avut impresia pana acum 5 minute ca e tipul care a jucat in Van Wilder The Freshman Year. Da chiar seamana! Pe ala il cheama Jonathan Bennett. Zic asa poate vrei sa te uiti dupa el ca eu oricum pana maine am uitat :))

Sabb. spunea...

:)) Bia, ma termini cu chestia asta cu actorii :)) Ma amuza foarte tare.
Il stiu pe Jonathan Bennett din Van Wilder si din Mean Girls, e foarte tare tipul :X

Trimiteți un comentariu