Stop stealing my heart away.

You're stealing my heart away...



Listening to: Enrique Iglesias - Heartbeat ft. Nicole Scherzinger 


 Am o multime de intrebari si bineinteles ca nu gasesc raspunsul la ele. Chiar mi-as dori candva sa imi pot raspunde la orice dilema, fara sa am nevoie de ajutorul cuiva.  Pentru ca, de ce sa nu recunoasti, intotdeauna ai  nevoie si de parerea altcuiva atunci cand esti confuz. Poate ca eu chiar mai mult decat altii... Si e stresant, stii prea bine.
Ma intreb daca m-as descurca fara un prieten langa mine, caruia sa ii umplu capul cu intrebarile si dilemele mele. Intotdeauna am crezut ca da, nu mi-ar lipsi compania cuiva, dar cred din ce in ce mai tare ca nu m-as descurca de capul meu. 
 Cine m-as mai scoate din casa, cui i-as cere tigari la nevoie, cine mi-ar spune " totul o sa fie bine" chiar daca nu ar fi asa? Cine mi-ar mai comenta esecurile vestimentare si cine mi-ar spune sa fac o data pasul acela, daca nu vreau sa plang dupa el un an intreg? Cine mi-ar spune ca i-a fost dor de mine, chiar daca am lipsit doar o zi de la scoala si cine mi-ar mai spune ca sunt cea mai tare roscata de pe planeta?




Nimeni. Pentru ca " Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii. "...


Sabb. 

6 comentarii:

Anonim spunea...

aici m-am simtit :)) sper sa nu imi asum si eu o importanta prea mare in viata ta :))

te iubesc ! >:D<

Sabb. spunea...

Si eu :X


Dar mi-ai disparut toate commurile :(((

F - oxiee. spunea...

Ador melodiia <3 I can feel ur heart beaat <3

Ador citatul de la sfârşit. <3 Şi blogul tău e foarte cute. Nu prin aspect cât pentru postările interesante pe care le ai.

[ Nu, nu e aia melodia :)) E alta, luao-ar gaia :]] ]

Sabb. spunea...

Hei, Rallu >:D< Ma bucur ca ai ajuns pe aici :X Mersi de aprecieri, sunt incantata ca iti place blogul meu :X

Ah, pacat ca nu e aia. Am fost obsedata de ea :))

Amarena spunea...

Oh tare! Ce m-ai atins cu postul asta. Si eu am momente in care zic "gata, de acum inainte trebuie sa rezist singura, nu ma mai plang nimanui si nu mai povestesc tampeniile mele ca nu intereseaza pe nimeni". Dar nu dureaza mult si cedez, nu pot sa tin totul pentru mine, cred ca as face bum :))
E bine sa ai prieteni sau PRIETEN, e de ajuns unul singur si bun.

Sabb. spunea...

^ Si mie mi se intampla de multe ori sa spun asta dar, ca si in cazul rau, renunt si o iau de la capat. Faptul ca impartasesti sentimentele tale cuiva face mai mult bine decat rau :)

Trimiteți un comentariu