We need to concentrate on more than meets the eye.

Listening to: Placebo - Twenty years






Am urmarit zilele trecute Deception. Din cate vazusem pe un site, era un film destul de bun, cu un final neasteptat si pentru ca juca Hugh Jackman, unul dintre actorii care ma cam dau pe spate, am decis sa ma uit.
Intr-adevar, povestea e destul de interesanta, pare ca la inceput se axeaza pe un club select, in care niciun participant nu isi dezvaluie numele adevarat... insa acesta e doar un pretext pentru a ajunge la adevarata poveste, al carui deznodamant m-a lasat cu gura masca.
Un film interesant, in care Hugh Jackman are un rol incredibil si, pe langa asta, mai arata si superb.

Sabb.

2 comentarii:

Amarena spunea...

Eu sunt praf cand vine vorba de nume de actori, retin numai fete. Am cautat acum pe google sa vad cine e Hugh Jackman =)) Sunt penibila.
Ar fi interesant sa il vad si in alt rol decat Wolverine.

Sabb. spunea...

Eu nu l-am vazut in XMen :)) Asa e si mai penibil! :))

Trimiteți un comentariu