Find me a place with salt on the road.









Listening to: Jason Isbell and the 400 Unit - Go It Alone




Am in minte imaginea tipic americana a unui apus de soare pe un drum prafuit din Nevada. Si am gasit si poza perfecta. Ascult Jason Isbell si ma gandesc la Sons of Anarchy, barbatii astia nebuni care-si calaresc motoarele intr-un peisaj atat de incredibil. As vrea o casuta micuta langa un drum ca asta. Cat de frumos ar fi sa privesti un apus atat de extravagant in fiecare seara? Ma gandesc ca mi-ar fi de ajuns asa ceva. Sa stau pe veranda, cu o tigara si o bere langa mine si sa privesc apusul asta.




Sabb.

5 comentarii:

Alina P. spunea...

Oh, visul tau e atat de diferit de al mue :D E mult mai "dinamic" al tau :))

Sabb. spunea...

In ce sens, mai "dinamic"?:))

Alina P. spunea...

cu motocicletele astea :)) desi nu fac parte neaparat din visul tau.

Sabb. spunea...

Bai ar fi misto, tocmai de aceea am si zis... Mi-l imaginez pe Charlie Hunnam cum imi da si mie motorul lui sa ma plimb pe drumurile alea pustii... Uhm.

Anonim spunea...

Si cu Bob Marley pe fundal...

Trimiteți un comentariu