Why is the bedroom so cold?





Listening to: Joy Division - Love Will Tear Us Apart

Imi place iarna. Imi place frigul care imi ingheata mintea, imi place ca e mai greu sa gandesc cand mi-e tot trupul inghetat. Pielea miroase mai frumos in gerul lui decembrie.
Imi place ninsoarea, fiindca nu ma mai simt atat de singura; e ca si cum toti fulgii care zboara se unesc intr-o imbratisare pe care mi-o ofera mie. O imbratisare rece, dar in acelasi timp calda. Imi place sa-mi ridic fata spre cer si sa primesc atingerile lor inghetate.
Iarna simt ca sunt acasa. Iarna e mai usor sa fiu eu. Iarna iubesc mai mult si sunt iubita mai mult. Iarna sunt mai anonima decat in restul anului, dar in sensul bun. Intr-o mare de oameni care nu mai simt, eu nu am nevoie decat de frig ca sa fiu eu insami. N-am nevoie decat de o minte inghetata.
Iarna, intunericul nu mai pare atat de profund si nici monstrii de sub pat nu mai ies.

Sabb.

3 comentarii:

Alina P. spunea...

Si mie imi place iarna, parca lumea se schimba in toate privintele in acest anotimp.
Ah, abia astept sa ninga ! :X

Sabb. spunea...

La mine a nins. Nimic considerabil, vreau ninsoarea aia care nu te lasa sa mai vezi nimic in jurul tau :)

Alina P. spunea...

Da, eu inca astept ninsoarea! Dar nu vrea sa vina :))

Trimiteți un comentariu