I don't regret a single day.



Listening to: Jim Sturgess - Girl

E atat de tarziu incat as putea sa imi spun singura "buna dimineata". As putea sa imi fac un cappucino, sa-mi aprind tigara si sa-mi deschid cartea. Sau as putea sa dorm si sa-mi incep adevarata dimineata undeva pe la pranz. Dar noptile tarzii sunt cele care nu ma lasa sa dorm. Nu pot sa fac altceva decat sa gandesc, sa retraiesc, sa (re)zambesc, sa reinnoiesc cioburi sparte si carpe murdare de ani intregi.
Cineva mi-a spus acum mult timp ca traiesc in trecut. Nu pot sa neg asta. Dar timpul e atat de relativ! Trecutul inseamna si minutul care tocmai a zburat. Atunci, unde e logica afirmatiei care mi-a fost facuta? Da, traiesc in trecut. Eu si inca 7 miliarde de oameni.

Revenind. Ma gandesc uneori in ce fel ar fi fost viata daca al nostru creier n-ar fi putut avea decat o memorie de durata limitata. Astazi sunt cu tine, astazi te iubesc sau te urasc, astazi mi-ai salvat viata, dar peste un timp totul va disparea. Un blanc total in locul unor amintiri. Sau poate doar o vaga idee ca acolo a existat ceva, cineva care a insemnat ceva. Noaptea asta e prea dimineata ca sa pot gandi mai mult de atat, dar mi-ar fi placut sa stiu cum ar fi fost. Atata tot.

In alta ordine de idei, trec printr-o schimbare stranie. Nu stiu cum sa-mi explic, dar se simte al naibii de placut.  Sentimentul acela de familiaritate, de comoditate, de obisnuinta survenita rapid e incredibil. Relaxant de-a dreptul pentru mintea mea suprasaturata de informatii inutile si detalii pe care mai bine le-as face sul si le-as indesa in fundul cuiva. Insa extraordinarul este ca, de data asta, nici instinctul de a complica totul, nici egocentrismul meu de proportii monstruoase nu au iesit la iveala. Inca pot sa mai cladesc ceva care sa semene cu visele mele. Si nici principiul “ You’re a foreign body in my world and foreign bodies get rejected” nu se mai aplica.


Sabb.


 PS: Habar nu aveam ca Jim Sturgess canta, inafara de faptul ca e actor. Stiam eu ca nu imi place degeaba. Nici macar un minut din vocea lui suna perfect. ( Melodia originala e de la The Beatles )


Is there anybody going to listen to my story
All about the girl who came to stay?
She's the kind of girl you want so much
It makes you sorry;
Still, you don't regret a single day...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu