Addicted to a certain kind of sadness.




Listening to: Gotye - Somebody That I Used To Know

Un playlist vechi de ani de zile, alta iarna si aceleasi amintiri vii, pictate in alb si negru. Abia imi amintesc vreo culoare in zilele apuse din acea iarna. Abia mai zaresc ceva prin praful care s-a lasat peste acele momente sigure,  cand stiam tot ce gandeai si stiai tot ce gandesc. Da, imi amintesc tot. Stiu ca aveam un pachet de Pall Mall si o bricheta verde, ca se auzea in surdina o melodie pe care o stiam de undeva, iar tu l-ai intrebat pe barman cum se numeste, ca eram racita si nu ma lasai sa beau bere, ca mi-ai fumat toate tigarile. Stiu ca era un viscol ingrozitor afara, dar ca am iesit si am mers prin frig si zapada 30 de minute si ca am asteptat masina tot atat doar ca sa te vad. Stiu ca aveai fulgi de zapada in par si ca purtai geaca aia frumoasa, ca iti tremurau mainile si ca zambeai cand incepeam sa fredonez melodii. Stiu ca am ramas la tine.
Imi amintesc tot, dar nu mai inseamna mare lucru pentru mine. E o alta iarna, dar amintirile incep sa se piarda in ceata. Ai amortit inauntrul meu si nu mai simt nimic din ce simteam inainte.
Asa ca iti multumesc pentru tot. A fost un ultim omagiu pentru tot ce ai facut sau nu ai facut pentru mine.



Sabb.

3 comentarii:

Alina P. spunea...

ce dor imi era de blogul tau, Sabi :*

Sabb. spunea...

Geo <3 Multumesc, si mie imi era dor sa scriu... si astazi m-am decis brusc sa ma intorc la el. O sa incerc sa scriu cat mai des :*

Alina P. spunea...

Sper sa te tii de el. Sunt fanul tau nambar uan! :)) :*

Trimiteți un comentariu