Something about us.




Listening to: Daft Punk - Something About Us 

Ma simt ciudat uneori. Te vreau langa mine si nu te gasesc, desi privirile mele sunt atintite asupra ta. Prezenta ta fizica nu imi e de ajuns. Vreau sa fii al meu cu sufletul. Asta ar insemna sa fii al meu in intregime.
Insa tu tii cu ghearele de tot ce insemni, de tot ce ar putea fi dat in dar unui suflet pierdut in amintirea ta. La ce iti foloseste aceasta indarjire? Cu ce te face ea fericit?

M-ai schimbat. Tot ce sunt acum e o parte din tine, fiecare gand al meu e scos din mintea ta. Si totusi, sunt unica. Sunt speciala. Desi am atatea de la tine, nu iti sunt o copie.Am sufletul meu, am visele mele, am spiritul meu si numai al meu.
Pe astea nu le poti fura niciodata.
Dar ti le-as da in dar daca ti-ar ajuta la ceva...

Sabb.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Prozele tale imi fac dupa-amiaza mai buna <3

Aliuna spunea...

vad ca nu ai mai trecut de ceva timp pe aici.. nici eu:-<

ahh proza asta imi place atat de mult:X de fapt nu e proza.. e ceva mult mai personal... inca nu ti-a trecut?

Bianca Matei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bianca Matei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bianca Matei spunea...

Ce este cel mai nasol, este ca uiti...amintirea nu se mai pastreza vie, se prafuieste si devine vaga, te intrebi daca oare chiar s-a intamplat... Asta e, nu stim care sunt drumurile vietii... :* Trb sa te bucuri de fiecare moment:)

Ghinda spunea...

Aceasta postare,cred,ca este cea mai reusita dintre toate...Probabil cred asta pentru ca ma regasesc in cuvintele tale, cunosc sentimentul acela de a lua din personalitatea celuilalt(degeaba) .

Sabb. spunea...

Multzam, handi. Acum ca citesc din nou ce am scris imi dau seama ca aceleasi lucruri sunt valabile si pentru tine...

Trimiteți un comentariu