I just wanna be successful.




Listening to: Soulja Boy - Successful.


Ok, cati dintre noi nu vrem sa fim bogati, puternici, respectati?
Stiu ca voi vreti asta si e logic, asta imi doresc si eu. Dar ma gandesc uneori: oare toate astea aduc fericire? E un cliseu, dar ca orice cliseu care exista e si adevarat.
Chiar ma intrebi deseori daca o femeie puternica, respectata si bogata se simte intreaga, multumita cu ea insasi si cu viata pe care si-a construit-o. Oare eu as fi multumita cu o astfel de viata?
In momentul de fata cred ca da. Tineretea si aspiratia mea spre succesul propriei vieti imi spun ca asta e sensul vietii mele: puterea, ca pentru asta am luptat si o sa lupt in continuare.

Dar cine stie ce va fi cand viata mea va fi fost deja hotarata? Poate ca o sa realizez ca alte lucruri conteaza pe lumea asta.
Nu pot decat sa astept, sa vad daca imi voi dori altceva atunci cand se presupune ca voi fi avut deja totul.




Sabb.

5 comentarii:

Amarena spunea...

Corect, cu totii vrem asta :D
"Chiar ma intrebi deseori daca o femeie puternica, respectata si bogata se simte intreaga" eu zic ca se simte intreaga daca are si un partener sau parteneri :)) Ma refer la partea sentimentala sau sexuala. Nu poti fi numai un robot care sa munceasca mereu.

Sabb. spunea...

Poti sa ai un partener care sa nu te intregeasca, sa nu te completeze :) Si atunci cand ai bani e mai greu sa alegi ceea ce trebuie pentru tine...

Anonim spunea...

Eu ma bucur foarte mult ca ai astfel de aspiratii, Sabi.
Majoritatea nu isi planifica un viitor si se trezesc in mijlocul vietii fara nimeni si fara nimic.
Cred ca alegerea asta in viata isi schimba forma pe parcursul maturizarii. O sa se cizeleze inainte sa iti dai seama.

Sabb. spunea...

Cred ca e logic sa am astfel de aspiratii... stii care e singura problema? Nu stiu daca sunt pregatita pentru sacrificii...

Bianca Matei spunea...

Trebuie sa fii, si cred ca prin sacrificii te referi si la iubire...si mi s-a zis ca banii nu aduc fericirea, dar o intretin:)
In ziua de azi, desi e trist, fara banii nu supravietuiesti..., iar aspiratiile tale sunt absolut normale, sunt vise care trb sa ai grija sa nu devina idealuri. Pentru ca la ideal te calci si pe tine in picioare ca sa obtii ceea ce vrei, ceea ce nu e ok...

Trimiteți un comentariu