Actors Wave #2

De data asta m-am decis sa fac un top cu actori care isi aleg, cel putin in ultima vreme, niste roluri foarte bine.  Totusi, sunt si unii care si-au ales intotdeauna filmele in care sa joace, refuzand sa participe la un film care nu spunea ceva interesant. Bineinteles, sunt altii care poate si-au ales un sigur rol bun ( din tot ce am vizionat).
Here it goes:

1. Robert Downey Jr. ( filmul care m-a impresionat a fost The Soloist, unde personajul lui Robert a avut o schimbare fantastica de-a lungul filmului).


 
2. James Franco ( il ador in Flyboys, o poveste extraordinara despre un grup de piloti care se ofera voluntari in lupta aeriana din primul Razboi Mondial. De asemenea, inca un film foarte bun este City By The Sea, in care un politist al carui tata a fost un criminal este nevoit sa investigheze o crima al carui suspect principal este chiar fiul sau, dependentul de droguri Joey, jucat de James Franco. Alt film: Tristan si Isolda, eterna povetse romantica.)



3. Leonardo diCaprio ( A fost excelent in Inception )


4. Russel Crowe ( Un rol care m-a impresionat pana la lacrimi a fost cel din filmul A Beautiful Mind. E un film tulburator, emotionant, agitat si lucrurl cel mai interesant e ca povestea pe care se bazeaza e adevarata... )


5.  Mel Gibson ( Trebuie sa recunosc, mi-a placut la nebunie in What Women Want. L-as vedea de cate ori as avea ocazia. )




Asta a fost topul. Sper ca v-a placut si ca veti incerca filmele pe care vi le-am propus de data aceasta.


Sabb.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Russel Crowe mi se pare cel mai bun dintre toti :).
Pe cuvant, a avut roluri mari. Si in "The Beautiful Mind" a fost super.
Chiar merita vazut filmul ala.

Sabb. spunea...

A beautiful mind, te corectez :))
Mie cel mai mult imi plac primirii doi, mai ales James Franto.. el chiar isi alege roluri bune si toate filmele in care l-am vazut mi-au placut :)
Eat.Pray.Love a fost frumos doar cat a jucat el, in rest nu mi-a placut :)) Nici nu am vrut sa ma uit la tot cand am vazut ca el nu mai apare.

Anonim spunea...

ah, scuze. nu stiu la ce ma gandeam - da, "A beautiful mind".

:)
eat.pray.love suge :)).

Bianca Matei spunea...

Mie imi place Iron Man!:)) nu am vz multe din filmele care le-ai zis tu acolo:)) o sa incep sa le caut:">

Trimiteți un comentariu