I can not see beyond emotions.




Listening to: Reeve Carney - Think Of You 

Cele mai bune lucruri in viata?

Dragostea.
Cand imi beau cafeaua de dimineata, acompaniata de fumul de tigara si muzica buna...
Primele minute din rasarit.
O baie rece, vara, alta fierbinte, iarna.
Pielea fina cu miros de capsuni.
Primii pasi de pe nisipul cald in apa marii...
12 lei in portofel pentru un pachet de tigari si o cafea inainte de ore.
Sentimentul ca fac un lucru bun.
Telefoane in miezul noptii doar ca sa ii spun " Noapte buna."
O seara intr-un bar, lumina slaba, tipul din colt care ma priveste pe ascuns, berea care s-a incalzit si tigara care s-a facut scrum...
Barmanii care deja ma cunosc.
O imbratisare de la mama.
Sa ma pierd intr-o carte buna.
O noapte intreaga prin baruri.
Un cuvant frumos pentru fiecare prieten.
Primul meu sarut.
Un " te iubesc " pe care l-am asteptat secole intregi...
Privire eye-to-eye cu un strain superb in metrou.
Pasii timizi prin iarba racoroasa.
Filmele bune intr-o seara friguroasa, cu o cana de ceai aromat langa monitor.
Sa simt cum cineva se joaca in parul meu.

Visele frumoase, dar si mai bine: visele indeplinite.
EL.


Sabb. 

6 comentarii:

Anonim spunea...

Melodia aia e super <3

Si chiar m-ai pus pe ganduri prin propozitiile astea.
Ai dreptate. Lucrurile simple isi merita sentimentele :).

Sabb. spunea...

Stiu, si mie imi place melodia la nebunie. E din Spread:) Filmul nu e asa de extraordinar dar melodia da :))

Stii ca mereu am spus ca lucrurile simple sunt cele mai frumoase :X

Anonim spunea...

Si chiar asa e :D.

Btw, imi place foarte mult Monster de la The Almost :D.


Merry Xmas >:D<

Alina P. spunea...

Imi place lista asta <333

Si eu sunt de accord cu tine - lucrurile simple sunt "the best" :)

Sabb. spunea...

Cristi: Ce tare ca iti place Monster! E una din melodiile mele preferate :X

Geo: welcome to the club >:D<:))

Bianca Matei spunea...

Bine zis:D In afara de tigari :))

Trimiteți un comentariu