Buried by desires and weakness.

Listening to: VAST - Don't take your love away.


I am looking for an inspiration, 
And I think I found it in your heart. 
It's the kind of thing you get when you're not looking, 
It's the kind of thing you had from the start...



  

Vreau sa ma pierd intr-o lume care nu exista, sa vad in ochii tuturor ceva special. Vreau ca tot ce visez sa fie real si sa nu ma tem atat de mult de slabiciunile mele.

Vreau sa fiu intr-un bar intunecat si cu muzica buna, cu o companie buna, sa beau o bere, sa fumez o tigara si sa ma gandesc la trecut si la viitor. Vreau ca dorul sa nu imi mai sfasie mintea si sufletul. 
Vreau sa beau odata berea aia rece, dar fara ca ea sa ma trezeasca la realitate. Vreau sa vad in fumul tigarii vise, dorinte, siluete aproape uitate.
 Si vreau ca muzica sa imi spuna ce inca nu am aflat...


Sabb. 





 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Haha, m-am simtit de parca as fi citit din jurnalul tau de pe forum.
Oricum, dragute cuvinte :).

The Boxer Rebellion ma fac sa ma gandesc mereu la trecut sau la ce-o sa fie...

Sabb. spunea...

cam personal postul , nu? :))
Sa stii ca nu ascultam Boxer Rebellion, dar intr-adevar te pun oamenii astia pe ganduri.

Amarena spunea...

Gataaa! Am terminat tot :)) Ti-am citit tot blogul ;;) am dat si follow, dar nu stiu cand mai ajung pe aici ca sunt tare inconstanta in urmarirea blogurilor.
Ai multe posturi pline de sentimente si asta e unul dintre ele. Imi plac "vreau"-urile tale.
A fost o placere sa citesc, mi-a facut pofta sa iti citesc fic-urile. Sper sa ajung in curand si pe acolo. Si eu vreau... vreau multe!

Sabb. spunea...

Bia, imi pare bine ca ai ajuns si pe la blogul meu si sincer, mi-ar placea s ate mai vad pe aici :))
Cred ca nu exista persoana pe lumea asta care s anu vrea multe :-J

Trimiteți un comentariu