I guess you knew that.





Listening to: VAST - Desert Garden


Ti-am promis ca iti dedic un post, nu? Chiar daca , de obicei, nu imi tin promisiunile, asta e atat de usor de indeplinit...
M-am gandit mult ce s ascriu, sincera sa fiu. Sa fac o proza? Sa povestesc despre tine? Dar m-am decis la un lucru mult mai interesant. Te las pe tine sa iti amintesti contextul si importanta replicilor tale, pe care le-am tinut minte oricand de bune sau rele sunt ele.


" Nu pot sa neg asta..."

" Du-te dracu'! "

" Te iubesc! "

" Esti o ciudata."

" Cu dresul asta arati atat de disponobila! "

" - Cine conteaza mai mult pentru tine, eu sau Andreea? 
  - Tu ce zici? Cine imi da sfaturi, cine ma asculta, cu cine vorbesc in fiecare zi, cui ii spun toate prostiile mele?"

" Fuck Paolo Nutini. Mai tare e Hayley."
  
" Esti asa o bunaciune cu parul roscat!"

" Uneori imi vine sa te dau cu capul de pereti."

" Habar nu ai ce efect ai asupra baietilor, dar pentru altii e evident."

" daca nu are bani sau masina atunci de ce dracu' mai stai cu el?"

" Nu te merita. Esti prea buna pentru el."

" Esti cea mai enervanta persoana pe care o cunosc."

" E cam fumat, nu crezi?"

" Ce importanta iti asumi in viata mea :)) "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu