I'm going home, where your love has always been enough for me.



 I wish you could see me, I'm flying, still don't know how.


Listening to: Daughtry - Home


Am credinta asta profunda ca suntem o generatie care se simte mai batrana decat e, ca dramele noastre sunt mai puternice decat au fost cele ale parintilor nostri, ca nimic nu mai e ce a fost odata.
Si totusi,  eu una imi doresc multe de la viata asta. da, ma simt mai batrana decat sunt, am dramele mele si viata mea nu mai e cum a fost candva, dar asta nu ma impiedica sa visez si sa fac ceva pentru ca visele mele sa devina realitate. Tot ce simt e constructiv; ma pregateste pentru viitor.

Un singur lucru ma intristeaza: ca acum, nici dragostea lui nu mi-ar mai fi de ajuns.

2 comentarii:

Amarena spunea...

Varsta mentala nu e neaparat la fel cu varsta cronologica :D Si se spune ca fetele se maturizeaza mai repede decat baietii.
Eu una ma simt mai mica decat sunt sau poate asa vreau sa ma simt.

Sabb. spunea...

Asa e, baietii pot fi imaturi oricand, pe cand fetele... invata mai devreme ce e aia viata :)

Trimiteți un comentariu